top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverGinet Balistreri

Salsaregen


Met donker water bedruppeld

Achter ons huppelt

De nacht met aantrekkingskracht

En met liefde doodgeknuppeld

Reïncarneert de nacht onverwacht

Een dansende ochtend lacht


Ik voel de nacht tikken

Het regent ogenblikken

En blikken van ogen

Die nu niet mee mogen

Je vechtlust zou me afschrikken

Maar dat blijkt gelogen


Wie danst vannacht met mijn hart

Ik tuurde door wimperzwart

En vermoeid oogvochtglans

Ik berekende mijn kans

koos onbewust maar keihard

En ging ten onder in een lippendans


Zo eindigde ons natte verhaal

Normale mensen vinden het niet normaal

De salsa is geweldig amusement

Ik vind het leuk allemaal

Leuk omdat jij mij, vreemde vent,

Net als ik jou, helemaal niet kent


Wisten wij veel dat het kon

Salsadansen zonder muziek, zonder zon

In het duister en in koude regen

Met een vreemde als inspiratiebron

Als een tweede kans jou mag bewegen

Tot een tweede dans, hou ik je niet tegen


4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page